נושא: בולמים תאריך: 3/23/2007 11:02:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
בכדי לקבל מ"מ תכפיל ב- 2.54 לקבלת מהלך בס"מ. הנתון הראשון (הגדול) הוא EYE 2 EYE המרחק בין מרכזי הברגים המחזקים את הבולם לשלדה. הנתון השני (הקטן) הוא מהלך הבולם שהוא לא קשור למהלך השלדה.
מהלך השלדה הוא "תרגום" של מהלך הבולם על ידי החוליה המחברת את הבולם למשולש האחורי. המשולש האחורי + החוליה + הבולם הם מתלה ומהלך האופניים מדבר בעצם על מהלך הבולם.
אם הבולם נסגר לך עד סופו אני מניח שאתה כבר כיוונת הכל ושאינך מעוניין לשנות את הכיוונים. - סגירת מהלך הבולם אינה מרמזת על בעיה חמורה אלא עלכך שאתה מנצל את כל המהלך. אני כן הייתי מנסה לשנות מעט את הלחצים ולו בשביל התחושה שיש לך מרווח הגנה...
לגבי הבולם הספציפי - אני מציע שתפנה ליבואן. הם ידעו ליעץ לך באופן מקצועי אם הדגם הזה יכול להנזק בסוף המהלך.
|