נושא: מחפש גם באזור צפון ת"א / הירקון תאריך: 3/25/2007 12:15:00 AM
מחבר/ת: רן
אני גר ברמת אביב 5 דקות מהספורטק ופארק הירקון, אז אפשר להיפגש בגשר המכביה או משהו ולטייל ביחד.
אני לא מילדי הירח, עידן עמית לא אוהב את קשישי ה 40-50 שנדבקו בחיידק הרכיבה בגיל מאוחר ....אני אמנם כזה אבל שמור במצב טוב ובכושר לא רע.... :-)
|