הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2007 9:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  .מ. פ. עם תוכן  מה דעתכם?
נושא: מה דעתכם? תאריך: 3/26/2007 9:24:00 AM
מחבר/ת: .מ. פ.

על אופני ג´י טי avalanche 0.1 דיסק?
איזה חלקים טובים יותר טובים פחות
והאם אלו אופניים טובות בסך הכל...?


חזרה לפורום