טקסט הודעת פורום
3/26/2007 9:24:00 AM
.מ. פ.
מה דעתכם?
נושא:
מה דעתכם?
תאריך:
3/26/2007 9:24:00 AM
מחבר/ת:
.מ. פ.
על אופני ג´י טי avalanche 0.1 דיסק?
איזה חלקים טובים יותר טובים פחות
והאם אלו אופניים טובות בסך הכל...?
חזרה לפורום