טקסט הודעת פורום
3/26/2007 1:16:00 PM
אייל נגרי
פוקוס
נושא:
פוקוס
תאריך:
3/26/2007 1:16:00 PM
מחבר/ת:
אייל נגרי
לא רכשתי אופני פוקוס סופר בוד 2007 מחנות ציודים בסגולה .
מצ"ב תמונה.
חזרה לפורום