הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2007 2:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה דברים...
נושא: כמה דברים... תאריך: 3/26/2007 2:09:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

א. אני לא מאמין שהם שוקלים 9ק"ג. אפילו לא קרוב. מאיפה המספר הזה?
ב. מדובר באופני כניסה סבירים, אבל אתה ואני כנראה לא חושבים על אותו דבר כשאנחנו אומרים "חזק".
ג. המחיר הרשמי הוא 1700ש"ח, ולא כמו שציינת.
ד. זה שאתה מרוצה מזוג אופניים מסוים לא הופך אותם להכי טובים בעולם.

אבל העיקר שאתה מרוצה.

יום טוב




חזרה לפורום