הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2007 9:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל מיטל. עם תוכן  Reflex 50
נושא: Reflex 50 תאריך: 3/26/2007 9:39:00 PM
מחבר/ת: דניאל מיטל.

באמת מאוד נחמדים,
לגבי השילדה אני לא יכול להגיד לך, כל אחד והמידות שנוחות לו.
14 קילו זה לא ממש קל אבל זה בסדר לאופני כניסה של 1600 שקל, והמכלולים טובים, Acera, בולם קדמי 100 מילימטר עם נעילה...
סקוט חנות מעולה בלי קשר, שרות טוב ומהניסיון שלי על הוולטג´ שלהם מקבלים תמורה טובה למחיר.

שורה תחתונה, לך על מה שהכי נוח לך פיזית.


חזרה לפורום