נושא: בודאי שיש חשיבות למחיר תאריך: 3/27/2007 7:31:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
האופניים טובים לרכיבת XC. מערכת הילוכים טובה, בלמים הידראוליים סבירים, חישוקים סבירים, בולם זעזועים בסיסי וכבד. במחיר הזה הייתי מצפה לבולם טוב יותר.
שורה תחתונה - הייתי מותר בשמחה על בלמי דיסק הידראוליים, תמורת שיפור הבולם הקדמי. שאר החבילה מאוזנת למדי.
אבל ברור שלא מדובר באופניים מושלמים (אפילו אם נגדיר את המטרה שלשמה הם מושלמים), אלא בפשרה בעלת איכות סבירה, ולא יותר. אם כסף איננו שיקול, ניתן לחשוב על אופניים יקרים בהרבה שעדיין יתנו מענה לרוב סגנונות הרכיבה (דרישה בסיסית מאופני כניסה), אבל באיכות, משקל, ועמידות גבוהים יותר.
בהצלחה
|