טקסט הודעת פורום
| 3/27/2007 11:14:00 PM |
|
נושא: מבקש חוות דעת תאריך: 3/27/2007 11:14:00 PM
מחבר/ת: Boris
אני שוקל בסביבןת 100 ק"ג. האם הבולמים האלה מספיק טובים בשביל רוכב במשקל שלי??? RockShox Revelation 426 U-Turn PopLoc + Manitou Swinger Air SPV X3
|
חזרה לפורום |
|
|