הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2007 7:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן לוי עם תוכן  חוות דעת על דיאמונד בק
נושא: חוות דעת על דיאמונד בק תאריך: 3/28/2007 7:51:00 PM
מחבר/ת: ערן לוי

שלום,
מה דעתכם על חברת diamondback. קניתי דגם סביר שלהם, שדרגתי ממדבקה.
תודה.


חזרה לפורום