הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2007 9:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moshe Alpert עם תוכן  כבר קנית - בכל מקרה אני בעד
נושא: כבר קנית - בכל מקרה אני בעד תאריך: 3/28/2007 9:13:00 PM
מחבר/ת: Moshe Alpert

היה לי XSL-Comp 2005 ומאד נהניתי. לא מושלמות אבל תמורה מלאה לכל שקל.
איזה דגם קנית?


חזרה לפורום