טקסט הודעת פורום
3/28/2007 9:13:00 PM
Moshe Alpert
כבר קנית - בכל מקרה אני בעד
נושא:
כבר קנית - בכל מקרה אני בעד
תאריך:
3/28/2007 9:13:00 PM
מחבר/ת:
Moshe Alpert
היה לי XSL-Comp 2005 ומאד נהניתי. לא מושלמות אבל תמורה מלאה לכל שקל.
איזה דגם קנית?
חזרה לפורום