טקסט הודעת פורום
3/28/2007 9:34:00 PM
eran t
אז מה עושים?
נושא:
אז מה עושים?
תאריך:
3/28/2007 9:34:00 PM
מחבר/ת:
eran t
זה בולם שפירקתי מאופניים ישנות שקניתי במכירה פומבית.
יש אפשרות לטפל בו?
חזרה לפורום