הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2007 9:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eran t עם תוכן  אז מה עושים?
נושא: אז מה עושים? תאריך: 3/28/2007 9:34:00 PM
מחבר/ת: eran t

זה בולם שפירקתי מאופניים ישנות שקניתי במכירה פומבית.
יש אפשרות לטפל בו?



חזרה לפורום