טקסט הודעת פורום
| 3/29/2007 3:06:00 PM |
|
נושא: שאלה תאריך: 3/29/2007 3:06:00 PM
מחבר/ת: גל בן
שאלה שלא נראה לי שתצליחו לענות עליה פה בכתב אבל בכל זאת...
יש לי אופניים מירדה קלארי 550 ויש אפשרות לכוון את הבולם הקידמי איך בידיוק מכוונים אותו? שלא אחד יהיה על רך ואחד יהיה על קשה..
תודה גל
|
חזרה לפורום |
|
|