נושא: שאלה לבעלי שלדת קרבון (כביש) תאריך: 3/30/2007 5:47:00 PM
מחבר/ת: moshe Ofan
האם ידוע לכם על תופעה כזו- בזמן שאתם מחזקים את החיבור המהיר בגלגל האחורי האוזן זזה מהמקום? כלומר:בזמן שאני סוגר את החיבור המהיר, בשלב האחרון של ההידוק האוזן נכנסת פנימה לכיוון הקסטה ובזמן שאני משחרר את החיבור המהיר האוזן חוזרת כלפי חוץ. הסטייה לפי ערכתי משהו כמו 2-3 מ"מ (ברצוני לציין שהאוזן מחוזקת ב2 ברגי הלן ואין חופש)
האופניים המדוברים הם אופניים מחברת DEVINCI בשימוש מספטמבר 2006. היבואן טוען שככה זה בכל שלדות הקרבון. האם ידוע לכם על תופעה דומה, ואם כן אשמח לקבל תגובות בעיניין.
|