טקסט הודעת פורום
3/31/2007 9:02:00 AM
דרור פסי
דאימונדבק
נושא:
דאימונדבק
תאריך:
3/31/2007 9:02:00 AM
מחבר/ת:
דרור פסי
בהחלט חברה מצוינת אבל לצערי לא תוכל לשדרג לאפניים חדשות
טובות יותר של אותה חברה כיוון שהיבואן מביא רק דגמי התחלה.
חזרה לפורום