טקסט הודעת פורום
| 3/31/2007 1:03:00 PM |
|
נושא: משאבה שהושאלה בכסלון תאריך: 3/31/2007 1:03:00 PM
מחבר/ת: אילן דביר
היום, 31/3/07 שעה 09:30, הושאלה בכסלון, דרך נוף צפוני משאבה לשני חברה שתיקנו פנצ´ר. לצערי, חברים שהיו אמורים לנסוע בעקבותי ולאסוף את המשאבה נסעו בדרך אחרת.
|
חזרה לפורום |
|
|