טקסט הודעת פורום
| 3/31/2007 1:11:00 PM |
|
נושא: משאבה שהושאלה בכסלון תאריך: 3/31/2007 1:11:00 PM
מחבר/ת: אילן דביר
היום, 31/3/07 בשעה 09:30, בכסלון, דרך נוף צפוני השאלתי משאבה לשני חברה שתיקנו פנצ´ר. חברה שלי שהיו אמורים לאסוף אותה נסעו בדרך אחרת, מצטער. אילן 050-7549949
|
חזרה לפורום |
|
|