טקסט הודעת פורום
| 3/31/2007 5:46:00 PM |
|
נושא: pdf... תאריך: 3/31/2007 5:46:00 PM
מחבר/ת: עינב ???
היי דרור תודה על הנסיון,אך זה קובץ PDF ואין הוא אמור להיפתח ע"י ACROBAT READER? אצלי משום מה הוא נפתח ע"י תוכנת הכתבן של ווינדוס וזה בג´יבריש. אני אנסה במקביל לחפש באינטרנט. תודה רבה!
|
חזרה לפורום |
|
|