הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2007 9:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  תודה רבה דרור!
נושא: תודה רבה דרור! תאריך: 3/31/2007 9:17:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

ביינתים התלחתי לנפח את הגלגל והליבה אכן מקובעת כמו שצריך.
אין לי מושג מדוע הצלחתי לנפח היום ואתמול ושלשום לא הצלחתי...
אני בסה"כ מרוצה מהמשאבה הזו מאד, אבל נחכה למשאבה החדשה שקניתי ב-SHOP.HARIM...
http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=1524

ד.א:
כל כמה זמן אני צריך למלות את החומר של "סטאן"?
יש איזו אינדיקציה שיכולה לקבוע אם צריך למלות חומר או לא?

תודה רבה! :D



חזרה לפורום