נושא: אז ככה תאריך: 3/31/2007 9:46:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
תמיד יש לך את מערכת התמיכה של שופ הרים - תנסה אותנו :-)
בעיקרון אם אתה שם 60 סמ"ק זה אמור להספיק למינימום 3 חודשים. הנתון הזה נכון רק למילוי שני כי אין לדעת כמה חומר ידרש בפעם הראשונה לאיטום של הצמיג.
הכוונה היא שבמילוי ראשון חלק מהחומר הולך לאיטום הצמיג.,הצמיג מלא בחורים קטנים והחומר אוטם אותם.
לגבי מילוי שני, שלישי וכו´ הזמן שההחומר יחזיק תלוי במספר הפנצ´רים ומצבו הכללי של הצמיג.
|