הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2007 10:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  הבנתי...
נושא: הבנתי... תאריך: 3/31/2007 10:43:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

לפני איזה 3 שבועות טיילתי והיה לי פנצ´ר שכמובן תוך 3 שניות החומר כבר עבד.
מן הסתם חומר יצא מן הצמיג עקב הלחץ שהיה עליו וגם בגלל שהיה חור...
איך אני יודע כמה(אם בכלל)אני צריך למלא?
תודה!


חזרה לפורום