טקסט הודעת פורום
| 3/31/2007 10:43:00 PM |
|
נושא: הבנתי... תאריך: 3/31/2007 10:43:00 PM
מחבר/ת: עינב ???
לפני איזה 3 שבועות טיילתי והיה לי פנצ´ר שכמובן תוך 3 שניות החומר כבר עבד. מן הסתם חומר יצא מן הצמיג עקב הלחץ שהיה עליו וגם בגלל שהיה חור... איך אני יודע כמה(אם בכלל)אני צריך למלא? תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|