טקסט הודעת פורום
4/1/2007 1:00:00 AM
אסף.. לא בשבת
עם תמונה
נושא:
עם תמונה
תאריך:
4/1/2007 1:00:00 AM
מחבר/ת:
אסף.. לא בשבת
זה ממש פשוט אפילו לא כדאי לקנות חדשים אלא אם יש לך XTR או SRAM ואז יש שם מיסבים. אחרת תבקש מחנות אופניים שיתן לך ממעביר שבור או משהו.
חזרה לפורום