הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2007 1:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי גלעד עם תוכן  בולם קידמי ל da bomb spotnik
נושא: בולם קידמי ל da bomb spotnik תאריך: 4/2/2007 1:11:00 PM
מחבר/ת: שי גלעד

יש לי da bomb spotnik ואני רוצה ליחליף את הבולם שלי (מניטו בלק 120mm)למניטו שרמן 110\150 האם זה אפשרי


חזרה לפורום