טקסט הודעת פורום
4/2/2007 1:11:00 PM
שי גלעד
בולם קידמי ל da bomb spotnik
נושא:
בולם קידמי ל da bomb spotnik
תאריך:
4/2/2007 1:11:00 PM
מחבר/ת:
שי גלעד
יש לי da bomb spotnik ואני רוצה ליחליף את הבולם שלי (מניטו בלק 120mm)למניטו שרמן 110\150 האם זה אפשרי
חזרה לפורום