הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2007 6:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  אז...
נושא: אז... תאריך: 4/2/2007 6:42:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

המילוי של הפעם ב-3 חודשים זה מכסה כל דבר בתווך ה-3 חודשים(פנצ´ר וכו...)...
תודה!


חזרה לפורום