הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2007 10:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  סבון כלים + מים חמים ולשפשף...
נושא: סבון כלים + מים חמים ולשפשף... תאריך: 4/3/2007 10:27:00 PM
מחבר/ת: יוס י

זה יעשה את העבודה.
אם אתה רוצה להשקיע - תשתמש בדגריזר
אח"כ שטוף במים זורמים (לא בלחץ)

אחרי הניקוי וייבוש - שימון דק. (מרגיש כמו בצבא...)


חזרה לפורום