טקסט הודעת פורום
| 4/3/2007 10:27:00 PM |
|
נושא: סבון כלים + מים חמים ולשפשף... תאריך: 4/3/2007 10:27:00 PM
מחבר/ת: יוס י
זה יעשה את העבודה. אם אתה רוצה להשקיע - תשתמש בדגריזר אח"כ שטוף במים זורמים (לא בלחץ)
אחרי הניקוי וייבוש - שימון דק. (מרגיש כמו בצבא...)
|
חזרה לפורום |
|
|