נושא: המלצות לאופניים תאריך: 4/5/2007 1:38:00 PM
מחבר/ת: SAM Avineta
אני רוכב מנוסה, חוזר לרכיבה אחרי כמה שנים של הפסקה. הזוג הקודם היה של KLEIN זנב קשיח בזמנו עלו 5K.
יש לי סה"כ 1200 ש"ח להשקיע בזוג אופניים כשקיום אני רוצה לחזור לרכיבה מקצועית - לא תחרותית, אני רוכב מיומן וחזק....
היות ואני לא בקיא בשוק אני צריך המלצות - מעדיף יד שניה כדי להשיג דגם מתקדם משנה קודמת.
|