טקסט הודעת פורום
| 4/5/2007 7:54:00 PM |
|
נושא: /ironhorse wario trail מהלך מתלה ועובי צמיג תאריך: 4/5/2007 7:54:00 PM
מחבר/ת: משה לוזון
מישהו יודע מהו האורך המקסימלי של בולם קידמי ושל צמיגים(קידמי ואחורי) שמתאימים לאופנים האלה? הבולם הקידמי הוא מסוג מרזוקי mz3 תודה ואם כבר - אז איזה ציר יש לגלגלים? ( 20 מ"מ ???)
|
חזרה לפורום |
|
|