הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2007 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה לוזון עם תוכן  פנס לדים
נושא: פנס לדים תאריך: 4/5/2007 8:02:00 PM
מחבר/ת: משה לוזון

אבד פנס לדים של קאט איי(כמעט בטוח... :confused: ) בפארק קנדה
אשמח לקבל אותו בחזרה
0525456358


חזרה לפורום