טקסט הודעת פורום
4/5/2007 8:02:00 PM
משה לוזון
פנס לדים
נושא:
פנס לדים
תאריך:
4/5/2007 8:02:00 PM
מחבר/ת:
משה לוזון
אבד פנס לדים של קאט איי(כמעט בטוח... :confused: ) בפארק קנדה
אשמח לקבל אותו בחזרה
0525456358
חזרה לפורום