נושא: נאבה אחורית תאריך: 4/6/2007 7:49:00 PM
מחבר/ת: רונן א
שלום רב.. אני רוכב על אופני HARO X2, עם נאבה אחורית של PIVIT. הנאבה נשחקה ואין להשיג חלקים בארץ....לפחות לפי מצמן וסלאלום. אם יש למישהו מושג מה ניתן לעשות...או היכן אפשר למצוא נאבה זהה, אפילו יד שנייה... בתודה מראש, רונן
|