טקסט הודעת פורום
| 4/7/2007 6:52:00 PM |
|
נושא: פער מחירים תאריך: 4/7/2007 6:52:00 PM
מחבר/ת: motty l
תודה על ההמלצה, מדוע היית בוחר ב haro? הם זולים ב 2000 ש"ל מ khs ולמעט השילדה כמעט הכל דומה אני רוכב על khs ומאד נהנה מהשילדה מצד שני לא רכבתי על haro חג שמח
|
חזרה לפורום |
|
|