טקסט הודעת פורום
| 4/8/2007 4:08:00 PM |
|
נושא: מחפש המלצות על TREK 6500 תאריך: 4/8/2007 4:08:00 PM
מחבר/ת: ניסן ב
אשמח לשמוע המלצות על האופניים הללו הם נוחות ונראות אמינות ביותר אם יש למשהו ניסיון\המלצות או כל דבר רלוונטי לגבי הדגם הזה (2007) אשמח לקרוא חג שמח ,ניסן
|
חזרה לפורום |
|
|