נושא: נגנבו אופני טרק 4900 בתל אביב תאריך: 4/8/2007 11:24:00 PM
מחבר/ת: מיכאל מנקין
לכלב שגנב את האופניים שלי בבת עיני
הלואי שכל הכסף ממכירתם ישמש לך לקניית תרופות חתיכת זבל תולעת שרשור מעיים עלוב נפש. :mad:
לכל היודע דבר וחצי דבר: אופני טרק 4900 בצבע שחור נגנבו אתמול בלילה בתל אביב וכנראה מוצעות למכירה בחנות יד שניה או משהו כזה. סימני היכר מיוחדים: פדלים הוחלפו לSHIMANO רחבים עם קליטים, גלגל אחורי וצמיג אחורי חדשים לגמרי, ספידומטר CAT EYE שהנחש הגנב בטח הוריד. פרס כספי למוצא\ מחזיר, כולל אותך- גנב מניאק.
מיכאל- 052-2422421
|