הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2007 7:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא ברור לי מהם ה"פלסטיקים", אבל...
נושא: לא ברור לי מהם ה"פלסטיקים", אבל... תאריך: 4/10/2007 7:23:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני מסכים עם דרור. אין טעם להשקיע כסף בבולם הזה. סלילי פלדה כנראה יתפקדו לנצח, והאלסטומר ממונה על השיכוך. אם כל המרכיבים הפעילים תקינים - נקה היטב, גרז ביד נדיבה, הרכב, ורכב לשלום. אם צריך להתחיל לרכוש חלקים - אני הייתי מוותר לגמרי....

בהצלחה


חזרה לפורום