נושא: מדובר במערכת הידראולית תאריך: 4/10/2007 7:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
שתפקידה להתנגד לדחיסת הבולם. זה כאילו מקשיח את התנהגותו, מבלי להשפיע על השקיעה (SAG). זה לא מורגש בתנועה איטית אלא רק במכות מהירות. בשטח "גלי" לא תחוש בשינוי, וגם במצב עמידה ולחיצה עם הידיים קשה להבחין. ההבדל יהיה, למשל, בסגירת מהלך בדרופים, או בתגובה למדרגות במהירויות גבוהות.
|