הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2007 7:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אולי כדאי שתתחיל מכאן....
נושא: אולי כדאי שתתחיל מכאן.... תאריך: 4/10/2007 7:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=371

זה קצת ימקד לך את הלבטים.

מעבר לזה - ז"ק בסיסי, בלמי V, בולם 80-100 מ"מ, חישוקים כפולי דופן... תקציב - 1500ש"ח ומעלה.

הטוב ביותר (לאחר צבירת ידע בסיסי), הוא לעשות סיבוב בחנויות, ולקבל מהם עצות. על כל זוג שמציעים לך - קח סיבוב. בסופו של דבר, קנה את האופניים הנוחים ביותר. אם יהיה יותר מזוג נוח אחד, תוכל להתייעץ אתנו שוב, ולהחליט על פי מפרט.

בהצלחה


חזרה לפורום