נושא: אולי כדאי שתתחיל מכאן.... תאריך: 4/10/2007 7:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=371
זה קצת ימקד לך את הלבטים.
מעבר לזה - ז"ק בסיסי, בלמי V, בולם 80-100 מ"מ, חישוקים כפולי דופן... תקציב - 1500ש"ח ומעלה.
הטוב ביותר (לאחר צבירת ידע בסיסי), הוא לעשות סיבוב בחנויות, ולקבל מהם עצות. על כל זוג שמציעים לך - קח סיבוב. בסופו של דבר, קנה את האופניים הנוחים ביותר. אם יהיה יותר מזוג נוח אחד, תוכל להתייעץ אתנו שוב, ולהחליט על פי מפרט.
בהצלחה
|