הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2007 9:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צח נקש עם תוכן  שלום
נושא: שלום תאריך: 4/10/2007 9:32:00 AM
מחבר/ת: צח נקש

תודה רבה אבל אני התבלבלתי אני התכוונתי להרמת גלגל אחורי עם ברק או בלי ברק ואם אפשר לנסוע עליו


חזרה לפורום