טקסט הודעת פורום
4/10/2007 9:32:00 AM
צח נקש
שלום
נושא:
שלום
תאריך:
4/10/2007 9:32:00 AM
מחבר/ת:
צח נקש
תודה רבה אבל אני התבלבלתי אני התכוונתי להרמת גלגל אחורי עם ברק או בלי ברק ואם אפשר לנסוע עליו
חזרה לפורום