נושא: החלפת סטמפגמפר באנדורו תאריך: 4/10/2007 11:12:00 AM
מחבר/ת: אמיר אביבי
שלום , אני רוכב שבילים שהולך יותר ויותר לכיוון הטכני- סינגלים דרופים עד מטר וכו´ כרגע אני רוכב על סטמפ 04 דגם FSR (מעצורי וי) ואני מבסוט מהם בכללי אבל נראה לי שמיציתי אותם בקטע הטכני. בגדול אני לא מעוניין להשקיע עוד הרבה כסף על החלפת האופניים. הציעו לי החלפה על אנדורו דגם 2004 עם מרזוקי דירט גמפר 3 130 מ"מ מקדימה, דיסק הדראולי הייז ניין ויחשוקי FR של WTB השאלה שלי האם שדרוג כזה ישפר את הרכיבה שלי או שמדובר במשהו שולי.. ואם כן כמה כסף כדאי להוסיף על ההחלפה (אם בכלל) תודה אמיר
|