טקסט הודעת פורום
| 4/10/2007 4:24:00 PM |
|
נושא: תודה רבה תאריך: 4/10/2007 4:24:00 PM
מחבר/ת: יוחאי גלעד
כבר הרבה זמן שהייתה לי בעיה להעביר לגלג"ש הקטן במעביר האחורי ולגלג"ש הגדול בקדמי ועכשיו אחרי שקראתי את המדריך הצלחתי סוף סוף לתקן את הבעיה!
אז תודה רבה!!
|
חזרה לפורום |
|
|