הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2007 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי גלעד עם תוכן  תודה רבה
נושא: תודה רבה תאריך: 4/10/2007 4:24:00 PM
מחבר/ת: יוחאי גלעד

כבר הרבה זמן שהייתה לי בעיה להעביר לגלג"ש הקטן במעביר האחורי ולגלג"ש הגדול בקדמי ועכשיו אחרי שקראתי את המדריך הצלחתי סוף סוף לתקן את הבעיה!

אז תודה רבה!!


חזרה לפורום