הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2007 12:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל מיטל. עם תוכן  אם אתה מדבר על סטופיז
נושא: אם אתה מדבר על סטופיז תאריך: 4/11/2007 12:06:00 AM
מחבר/ת: דניאל מיטל.

הדרך הכי טובה היא באמת לבלום ולהעביר את המשקל קדימה אבל לא יותר מדיי שלא תתהפך.
קסדה חובה!
בזמן נסיעה במהירות איטית עד בינונית פשוט בולמים עם הקדמי בלבד בחוזקה ונשענים קצת קדימה, אם אתה רוצה להמשיך לנסוע אז תשחרר את הבלם ברגע שאתה מרגיש שיש לך איזון על הגלגל הקדמי, חשוב גם לשמור על איזון צדדי, ששאר האופניים לא יטו הצידה.

לוקח קצת זמן ללמוד, עדיף להתחיל עם סטופי מסורתי, ובקטן... שהגלגל האחורי לא יתרומם ליותר מכמה סנטימטרים מהריצפה ואז להגדיל לאט לאט ככל שתצבור מיומנות ואז להתחיל ממש לנסוע עליו.

שוב, שלושה כללים חשובים:
- לא להשען יותר מדי קדימה כדי לא להתהפך.
- לשמור על איזון של השלדה כדי לא להתהפך הצידה.
- קסדה חובה!


חזרה לפורום