טקסט הודעת פורום
| 4/11/2007 12:57:00 AM |
|
נושא: הבדלים של שלדות תאריך: 4/11/2007 12:57:00 AM
מחבר/ת: fox
שלום רב לכולם !!! אני מעוניין לקנות אופניים Haro X2 שנת 2005 מידה M . אני שוקל כ 100ק"ג והגובה שלי הוא 190 ס"מ .
האם אתם ממליצים לי לקנות את האופניים הנ"ל.
נ"ב רכבתי על האופניים כ 10 דקות מעט בשטח נראה נחמד.
תודות :p
|
חזרה לפורום |
|
|