הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2007 11:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא בהכרח
נושא: לא בהכרח תאריך: 4/11/2007 11:00:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל, הארו ידועים בכך שהמידות שלהם "גדולות", כלומר מי שרוכב על, למשל, ספשלייזד מידה L יהנה מאופני הארו מידה M.

זאת ועוד - ברכיבה אגרסיבית (FR/DH/BMX) יש יתרון לאופניים קטנים יותר, ומכיון שהארו X (אני מניח שמדובר בסדרת האקסטרים) מיועדים בדיוק לזה, סביר להניח שרוכבים רבים יעדיפו מידה עוד יותר קטנה.

מעבר לכך, יש העדפה אישית. אני 178 (על הנייר - L). אופניי הראשונים היו M, ונהניתי מאוד. לאחר מכן קניתי אופנים במידה L, שהיו לי נוחים במגרש החניה ובעליות, אבל ממש הורידו לי את הבטחון העצמי. לאחרונה קניתי אופניים חדשים, מידה S, ואני נהנה מכל רגע, כולל בעליות.


יום טוב


חזרה לפורום