נושא: אוקיי תאריך: 4/11/2007 11:03:00 AM
מחבר/ת: יוחאי גלעד
קודם כל אני מתכנן לקנות חדשות בקרוב ואני בעיקר בינתיים נוסע בהם בשבילים לא אגרסיביים ועשיתי כמה פעמים את הירידות של הגולן איתם.
המפרט של האופניים שלי לא משהו אבל הוא ככה: בולם:RST CAPA TL נראה לי 60 מ"מ מעצורי V קראנק של CPI מעביר אחורי:SHIMANO SIS :o מעביר קדמי:SHIMANO ALTUS כיסא של GIANT רגלית של TRANZ-X וזהו.
|