הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2007 11:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ירידות מהגולן בכביש או שטח?
נושא: ירידות מהגולן בכביש או שטח? תאריך: 4/11/2007 11:23:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני הסתדרתי תקופה לא מבוטלת עם אופניים לא הרבה יותר טובים.
איפה בגולן אתה רוכב? אולי נארגן משהו משותף מתישהו? (אם יותר נוח לך לענות במסר - בכיף).

קצת בלבלת אותי: אלה האופניים שיש לך כרגע?
אם כן, ואתה נהנה מהם (לפי מה שאני מבין), סבבה.

לגבי קניית חדשים - אתה מתכנן להגביר את האגרסיביות?


חזרה לפורום