נושא: ירידות מהגולן בכביש או שטח? תאריך: 4/11/2007 11:23:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני הסתדרתי תקופה לא מבוטלת עם אופניים לא הרבה יותר טובים. איפה בגולן אתה רוכב? אולי נארגן משהו משותף מתישהו? (אם יותר נוח לך לענות במסר - בכיף).
קצת בלבלת אותי: אלה האופניים שיש לך כרגע? אם כן, ואתה נהנה מהם (לפי מה שאני מבין), סבבה.
לגבי קניית חדשים - אתה מתכנן להגביר את האגרסיביות?
|