טקסט הודעת פורום
| 4/11/2007 11:33:00 AM |
|
נושא: בשטח תאריך: 4/11/2007 11:33:00 AM
מחבר/ת: יוחאי גלעד
כן זה האופניים שיש לי כרגע ובינתיים אני נהנה מהם וירדתי דרך השטח לכנרת, נסעתי כמה פעמים לג´וחדר ואם אני יקנה חדשות אני ירצה לנסות משהו קצת יותר אגרסיבי
|
חזרה לפורום |
|
|