טקסט הודעת פורום
4/11/2007 1:31:00 PM
איתן ברמן
עם האופניים האלה לכנרת?? - כבוד!
נושא:
עם האופניים האלה לכנרת?? - כבוד!
תאריך:
4/11/2007 1:31:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
זה כבר אגרסיבי.
ברמת הגולן יש מציאות של דרדרת רוב השנה. עם האופניים האלה אתה מקבל אימון טוב...
בילוי נעים,
ברמן
חזרה לפורום