הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2007 1:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עם האופניים האלה לכנרת?? - כבוד!
נושא: עם האופניים האלה לכנרת?? - כבוד! תאריך: 4/11/2007 1:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה כבר אגרסיבי.

ברמת הגולן יש מציאות של דרדרת רוב השנה. עם האופניים האלה אתה מקבל אימון טוב...

בילוי נעים,
ברמן


חזרה לפורום