הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2007 1:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור רחמים עם תוכן  לא מבין
נושא: לא מבין תאריך: 4/11/2007 1:47:00 PM
מחבר/ת: מאור רחמים

בלם קדמי ???
הוא הרי נמצא באוויר
למה חשוב לשלוט בו, ולמה יש עדיפות להידראולי ??


חזרה לפורום