טקסט הודעת פורום
4/11/2007 1:47:00 PM
מאור רחמים
לא מבין
נושא:
לא מבין
תאריך:
4/11/2007 1:47:00 PM
מחבר/ת:
מאור רחמים
בלם קדמי ???
הוא הרי נמצא באוויר
למה חשוב לשלוט בו, ולמה יש עדיפות להידראולי ??
חזרה לפורום