הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2007 4:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמנואל מלר עם תוכן  בולם
נושא: בולם תאריך: 4/11/2007 4:42:00 PM
מחבר/ת: עמנואל מלר

ברשותי אנדורו 2005. האם אפשר להחליף את ה5th בפוקס ונילה?
מקדימה יש לי פוקס 36, האם אפשר לשים בולם קפיץ מאחור ולהשאר עם מזלג אויר?
כמה אני ישלם במשקל?


חזרה לפורום