הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2007 5:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז שרעבי עם תוכן  הרכבה
נושא: הרכבה תאריך: 4/12/2007 5:29:00 PM
מחבר/ת: רז שרעבי

אתה צריך להרכיב אותו שהחלק החלק שלו על הפנימית

שיהיה לך בהצלחה!


חזרה לפורום