טקסט הודעת פורום
| 4/12/2007 10:41:00 PM |
|
נושא: פחות או יותר כן תאריך: 4/12/2007 10:41:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
ודגש על פחות או יותר. ככל שהשעון קולט יותר פרמטרים (משקל, גובה, גיל, מין, רמת אימון ועוד) כך הוא יכול יותר לדייק, אך עדיין, בסופו של דבר הוא מעריך את כמות הקלוריות ששרפת
|
חזרה לפורום |
|
|