טקסט הודעת פורום
| 4/12/2007 10:43:00 PM |
|
נושא: אם אתה מתכוון לצאת לרכב ב 23:00 תאריך: 4/12/2007 10:43:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
עדיף שלא, קצת קריר וחשוך בחוץ ואולי אפילו שדים ורוחות ....
כן, בדר"כ מומלץ לרכב יום לפני תחרות, חצי שעה עד שעה - רכיבת שחרור, בשילוב מספר ספרינטים עצימים וקצרים.
|
חזרה לפורום |
|
|