הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2007 7:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור זרקה זך עם תוכן  כיוון מעצורים
נושא: כיוון מעצורים תאריך: 4/13/2007 7:40:00 PM
מחבר/ת: ליאור זרקה זך

כיוון מעצורים הוא תהליך די פשוט כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשחרר את הבורג שמחזיק את כבל המעצור (בגלגל) ואז לימשוך את הכבל עד ששתי רפידות הבלמים יהיו קרובות מספיק לגלגל (לא יותר מדי) ואז תבריג את הבורג בחזרה.
מקווה שזה יעזור לך.


חזרה לפורום